Farsi  
 

همراهان گرامی، لطفا اخبار فدراسیون تکواندو را از طریق آدرس زیر پیگیری نمایید WWW.TAEKWONDO.IR             

   شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد

امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می‌کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


یادواره شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان برگزار می‌شود

ارزشمندترین نماد قهرمانی تکواندو ایران به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


پولادگر : نگرش مقام معظم رهبری به ورزش ژرف، عمیق و کارشناسی است



شناسه خبر: 1196   سه شنبه 22 اسفند 1391 - 14:03

رییس فدراسیون تکواندو دیدار با رهبر انقلاب را نشستی صمیمی و پربار برای ورزشکاران و برنامه ریزان ورزش کشور دانست و گفت: بیانات رهبری بیانگر نگاه ژرف و عمیق ایشان به مقوله ورزش است .


رییس فدراسیون تکواندو دیدار با رهبر انقلاب را نشستی صمیمی و پربار برای ورزشکاران و برنامه ریزان ورزش کشور دانست و گفت: بیانات رهبری بیانگر نگاه ژرف و عمیق ایشان به مقوله ورزش است .

سید محمد پولادگر اظهارداشت: دیدار با مقام معظم رهبری و بیانات روشنگرانه و عمیق ایشان خستگی سالها تلاش در عرصه ورزش را از وجود مان زدود و برای تداوم فعالیتهایمان انگیزه مان را دو چندان کرد.
وی نگرش مقام معظم رهبری در خصوص بخشهای مختلف ورزش را کارشناسی، ژرف و دقیق توصیف کرد و افزود: آنچه که ایشان در خصوص ورزش به ویژه در حوزه بانوان بیان داشتند در واقع فصل الخطاب برای جامعه ورزش و تمام کسانی که نسبت به این موضوع دیدگاههای خاصی دارند.

رییس فدراسیون تکواندو به تاکید رهبر انقلاب در خصوص زنان ورزشکار در میادین بین المللی با حفظ ارزشهای دینی واسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان افتخارافرینی های بانوان ورزشکار کشورمان را فوق العاده توصیف کردند و خواستار حضور تاثیر گذار بانوان در رویدادهای مهم ورزشی شدند.

وی تصریح کرد:توصیه ها و تاکید مکرر مقام معظم رهبری در خصوص حضور زنان مسلمان کشورمان در میادین ورزشی، وظایف ما را در قبال این قشر سنگین تر نموده و ما امیدواریم بتوانیم با تاسی از این رهنمودها زمینه حضور و افتخارافرینی های بانوان ورزشکار کشورمان را براساس اعتقادات و ارزشهای دینی و ملی بیش از گذشته مهیا کنیم.

پولاگر همچنین در خصوص بی اخلاقی ها ورزشی به ویژه از سوی رسانه های ورزشی اظهارداشت: رهبر انقلاب دراین خصوص حرف دل سالهای مسوولان را بیان کردند. معضلی که سالهاست ورزشی را در برگرفته و مشکلات بسیاری را در سطوح مختلف مسوولان و ورزشکاران ایجاد کرده است.

وی افزود: متاسفانه بحث حاشیه سازی که منجر به بداخلاقی وبی اخلاقی در جامعه ورزشی می شود عملا از سوی رسانه های ورزشی مطرح می شود و همین حواشی آرام آرام زوایای مختلف را در برمی گیرد و منجر به مشکلات بزرگتر وغیر قابل جبران در سطوح مختلف حتی ملی می شود.

رییس فدراسیون تکواندو جدایی سرمربی تیم ملی تکواندو در حساسترین شرایط را هم ناشی از این حاشیه سازیها دانست و گفت: یک عصبانیت کوچک مهماندوست توسط رسانه ها به ویژه رسانه ملی چنان بزرگ شد که آن اتفاقاتی که نباید رخ می داد، رخ داد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بخشهایی از بیاناتشان به بزرگنمایی رسانه ها از نکات بد که زمینه ساز گسترش بداخلاقیهای ورزشی میشود اشاره کردند و انها را به راه مستقیم متذکر شدند.

پولادگر افزود: فرمایشات روز گذشته معظم له هم اکنون یک واجب شرعی،دینی و انقلابی برای پاکسازی رسانه هایی است که موجبات بسیاری از ناهنجاریهای ورزشی را مهیا می کنند.
وی در پایان گفت: وقت آن رسیده که با تاسی از توصیه های مقام معظم رهبری رسانه ها اخلاق مدار پیشگام تغییر وتحول محتوایی رسانه ها شوند تا انشاءالله در فضایی آرام بتوانیم ضمن انجام وظیفه برای ایران اسلامی افتخار افرینی نماییم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 22 اسفند 1391 - 14:03

تعداد بازديد: 1139

کد:1196-1403





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 
  
 Free Page Rank Tool