Farsi  
 

همراهان گرامی، لطفا اخبار فدراسیون تکواندو را از طریق آدرس زیر پیگیری نمایید WWW.TAEKWONDO.IR             

   سه شنبه 29 اسفند 1402

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد

امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می‌کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


یادواره شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان برگزار می‌شود

ارزشمندترین نماد قهرمانی تکواندو ایران به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


عليرضا صياد، دبير فدراسيون تكواندو:
نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد


شناسه خبر: 8163   شنبه 27 دي 1393 - 09:11

دبير فدراسيون تكواندو گفت: برگزاری این دوره از رقابت ها با نام شهید غنیمت پور، نمایانگر حرمتی است که جامعه ورزشی به خون پاک شهدا دارد.


دبير فدراسيون تكواندو گفت: برگزاری این دوره از رقابت ها با نام شهید غنیمت پور، نمایانگر حرمتی است که جامعه ورزشی به خون پاک شهدا دارد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دبیر فدراسیون تکواندو در حاشیه دور برگشت رقابت های لیگ برتر تکواندوی کشور، با اشاره به میزبانی شهرستان شاهرود در این رقابت ها، گفت: حضور ملی پوشان، تکواندوکاران شاخص کشور، کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون قطعا می تواند در ایجاد انگیزه بین جوانان نقش موثر ایفا کند.

علیرضا صیاد با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگی ورزش، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره از رقابت ها با نام شهید غنیمت پور، نمایانگر حرمتی است که جامعه ورزشی به خون پاک شهدا دارد و این اشاعه مقوله فرهنگ در ورزش قهرمانی یکی از مسائل مهم برای جامعه ورزش کشور است.
وی افزود: باید نگاه ها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد و سپس بحث ورزش قهرمانی در بین شهرستان های کشور نهادینه شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه سطح کیفی مسابقات لیگ برتر بسیار بالا است، تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر بهترین رقابت های تکواندو از لحاظ کمی در کشور است و برترین چهره های کشوری این رشته در این رقابت ها حضور دارند. قطعا پیامد حضور قهرمانان کشور و بعضا قهرمانان میادین بین المللی در رقابت های لیگ برتر، بالار رفتن کیفیت این رقابت ها است.

دبیر فدراسیون تکواندوی کشور درباره برنامه های این فدراسیون برای مسابقات المپیک ریو نیز اظهار داشت: فدراسیون تمام تلاش خود برای کسب هر 4 سهميه ورودی المپیک ریو را به کار بسته است. برنامه های خوبی در راستای تقویت تیم ملی اندیشیده شده است و امیدواریم بتوانیم انتظاراتی که از این ورزش مدال آور در جامعه وجود دارد را با کسب 4 سهمیه المپیکی پاسخ دهیم.

تاريخ  ارسال:شنبه 27 دي 1393 - 09:11

تعداد بازديد: 1767

کد:8163-1402





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 
  
 Free Page Rank Tool