Farsi  
 

همراهان گرامی، لطفا اخبار فدراسیون تکواندو را از طریق آدرس زیر پیگیری نمایید WWW.TAEKWONDO.IR             

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد

امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می‌کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


یادواره شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان برگزار می‌شود

ارزشمندترین نماد قهرمانی تکواندو ایران به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهید محمد حسین گیتی نما برگزار شد


شناسه خبر: 7080   يكشنبه 6 مهر 1393 - 12:26

مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و مادر شهید محمد حسین گیتی نما از تکواندو کاران استان تهران در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید .


مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و مادر شهید محمد حسین گیتی نما از تکواندو کاران استان تهران در خانه تکواندو پایتخت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران
به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان و مادر شهید محمد حسین گیتی نما، با حضور مسئولین هیئت تکواندو استان تهران، داوران، مربیان و تکواندو کاران روز گذشته شنبه 5 مهر ماه در حاشیه برگزاری رقابتهای قهرمانی استان تهران در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

این مراسم با حضور مادر شهید محمد حسین گیتی نما واساتید بزرگوار خدادادی و بیرامی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران،اصغر فتحی مسئول کانون بسیج تکواندو تهران بزرگ، فریبرز عسگری سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو، حسینعلی نعیمی مسئول کمیته فنی، محمد سعید نریمانی مدیر فنی تیم های استان تهران، پیام خانلرخانی مربی اسبق تیم ملی و جمعی از مربیان و داوران استان تهران برگزارگردید.

جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، امام شهدا و عرض ادب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان ادامه راه ایشان را در مسیر زندگی لازم و ضروری دانست.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ و دفاع مردم ایران گفت : دستاوردهای 8 ساله دفاع مقدس در ایران ثابت کرد ایمان ، اعتقاد و باور دینی برای فرد و ملت، عظمت و افتخار آفرین خواهد بود.

سهرابی ضمن یادآوری وعده قطعی الهی به اقامه کنندگان عدل و داد در جهان گفت: این وعده الهی است که مدد و پیروزی از آن ظلم ستیزان و عدالت خواهان خواهد بود، چرا که با وجود منابع، ارتش قوی و تسهیلات فراوان صدام و از طرفی پشتیبانی تمام کشورهای از بلوک غرب تا شرق بر علیه ایران اسلامی، باز هم وعده الهی محقق شد و کشور ما به مدد ایمان، اعتقاد مردم و حرکت در مدار تکلیف و رهبری به حق، پیروز و سربلند گردید.

وی رمز پیروزی ملت ایران را صبر و استقامت، تبعیت بی چون و چرا از رهبری و ولی فقیه مسلمین جهان دانست گفت: مردم ایران با ایمان، اعتقاد، شجاعت و شهامت و لطف و تفضل الهی جلوی پیشروی دشمن را سد کردند.

رییس هیئت تکواندو استان تهران خاطر نشان کرد: امروز که ما در منطقه و دنیا نقش تعیین کننده ای داریم مرهون سرمایه است که نوجوانان و جوانان کشورمان بدون توقع، بدون دنیا طلبی و برای انجام تکلیف وارد صحنه شدند و توانستند سرمایه و ذخیره بزرگ فکری و اجتماعی خلق کنند.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: دفاع مقدس برای ملت و مردم شریف ایران آبرو بجا آورد گفت: مردم ایران نشان دادند که در مقابل زورگویی و تجاوز سر خم نمی کنند و خفت و خواری را نمی پذیرند.

در این مراسم تعدادی از هم رزمان شهید بزرگوار گیتی نما جهت تجدید میثاق با شهد ای والا مقام در سالن برگزاری حضور داشتند.

در پایان این مراسم از سوی هیئت تکواندو استان تهران با اهداء هدایایی به رسم یادبود از مادر شهید حسین گیتی نما، برادران جانباز بیرامی و خدادادی و ایثارگران و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس "جمشید سهرابی و اصغر فتحی " تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است از سوی کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان تهران ،به پاس زحمات و قدر دانی ازاین عزیزان مدال طلای این رقابتها اهدا شد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 6 مهر 1393 - 12:26

تعداد بازديد: 523

کد:7080-1403





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 
  
 Free Page Rank Tool