Farsi  
 

همراهان گرامی، لطفا اخبار فدراسیون تکواندو را از طریق آدرس زیر پیگیری نمایید WWW.TAEKWONDO.IR             

   شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد

امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می‌کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


یادواره شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان برگزار می‌شود

ارزشمندترین نماد قهرمانی تکواندو ایران به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


تجلیل از خانواده شهید تکواندوکار مدافع حرم هاشم دهقانی‌نيا


شناسه خبر: 9408   چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:20

طي مراسمي ريیس هیات تکواندو استان و جمعی از مسئولین ورزشی و مربیان تکواندو با خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا دیدار كردند و مدال طلای جهانی محمود جعفرزاده تقدیم فرزندان شهید هاشم دهقانی نیا شد.





طي مراسمي ريیس هیات تکواندو استان و جمعی از مسئولین ورزشی و مربیان تکواندو با خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا دیدار كردند و مدال طلای جهانی محمود جعفرزاده تقدیم فرزندان شهید هاشم دهقانی نیا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، در این مراسم که با حضور لطفعلی زاده (ريیس هیات تکواندو استان اردبیل)، بهتاج (مدیر کل ورزش و جوانان)، جمعی از مربیان تکواندو و مسئولین ورزشی استان انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اين شهید، محمود جعفرزاده قهرمان پاراتکواندو جهان، مدال قهرمانی جهان خود را تقدیم فرزندان این شهید گرانقدر نمود.


در این مراسم لطفعلی زاده ضمن تشکر از حضور مسئولین در این مراسم، در رابطه با رشادت‌ها وخوی و منش پهلوانی شهید دهقانی نیا مطالبی بیان نمود و شهید دهقانی‌نیا را به عنوان نمونه بارز یک ورزشکار با اخلاق و مومن و متعهد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفي كرد.

بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه خانواده شهید دهقانی همگی جز مربیان و داوران برجسته تکواندو استان و کشور می باشند، قول احداث خانه تکواندويي با نام شهید هاشم دهقانی‌نیا را در استان اردبیل داد و مقرر شد مسابقات تکواندو در استان با نام و یاد ايشان مزین گردد. در صورت میزبانی مسابقات کشوری در اردبیل نیز رقابت ها با نام این شهید برگزار می گردد.

در این مراسم لباس تکواندو به فرزندان دوقلوی این شهید بزرگوار با نیت ادامه دادن راه شهید توسط فرزندان آن مرحوم اهدا گرديد.

لازم به ذکر است؛ شهید هاشم دهقانی نیا شهید مدافع حرم دارای کمربند مشکی دان 4 تکواندو و از تکواندوکاران برجسته و با اخلاق هیات تکواندو استان بود که در اردیبهشت ماه سالجاری به شهادت رسيد و از ایشان دو فرزند دو قلوی پسر هفت ماهه به یادگار مانده است.















تاريخ  ارسال:چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:20

تعداد بازديد: 1009

کد:9408-1403





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 
  
 Free Page Rank Tool