Farsi  
 

همراهان گرامی، لطفا اخبار فدراسیون تکواندو را از طریق آدرس زیر پیگیری نمایید WWW.TAEKWONDO.IR             

   جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


نگاهها به سمتی باشد که فرهنگ سرلوحه کار ورزشکاران قرار بگیرد

امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می‌کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


یادواره شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در استان زنجان برگزار می‌شود

ارزشمندترین نماد قهرمانی تکواندو ایران به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندو مدافع حرم؛
معاون وزیر ورزش و جوانان: افتخار تنها در عرصه رقابت نیست



شناسه خبر: 9467   دوشنبه 15 آذر 1395 - 20:09

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در مراسم دومین یادواره پانصد شهید تکواندو و مراسم تجلیل از خانواده 15 شهید تکواندوکار مدافع حرم، گفت: افتخار تنها در عرصه رقابت نیست و تلاش در رسیدن به معنویت از اهمیت بالایی برخوردار است.


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در مراسم دومین یادواره پانصد شهید تکواندو و مراسم تجلیل از خانواده 15 شهید تکواندوکار مدافع حرم، گفت: افتخار تنها در عرصه رقابت نیست و تلاش در رسیدن به معنویت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، دومین یادواره پانصد شهید تکواندو سراسر کشور و تجليل از خانواده 15 شهيد تکواندوکار مدافع حرم با عنوان «قهرمان ماندگار»، عصر امروز (دوشنبه) با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم تکواندو، دکتر سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، مصطفی عرب رییس حراست وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، کاظم یزدانی رییس سازمان تربیت بدنی بسیج، اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، امیر دربندی یادگار دفاع مقدس، اعضای هیات رییسه فدراسیون تکواندو، برخی از روسای هیات های تکواندو سراسر کشور، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان تیم ملی تکواندو در محل خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

درابتداي اين مراسم و پس از پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران، تلاوت قرآن كريم و پخش كليپ اولين مراسم يادواره پانصد شهيد تكواندو، سیدمحمد پولادگر ضمن خوش آمد گويي به حاضرين گفت: «خير مقدم عرض مي‌كنم به خانواده شهداي مدافع حرم كه از راه دور در اين مراسم حضور پيدا كردند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ما به اين شهدا به صورت ويژه افتخار مي‌كنيم چرا كه در اين عصر دين گريزي از دنيا دل كنده و آسماني شدند و اين موضوع واقعا شهامت مي‌خواهد. مايه غرور و افتخار است كه جمعي از شهداي مدافع حرم از خانواده بزرگ تكواندو هستند و قطعا اسوه و نمونه بزرگي براي قهرمانان و چراغ راهي براي ما و آيندگان است تا در اين عصر كه دشمنان اسلام باورهاي ما را مورد هدف قرار داده اند از راه راست خارج نشويم.»





دكتر احمدي معاون فرهنگي و آموزش وزارت ورزش و جوانان در ادامه اين مراسم ضمن خوش آمد گويي به حاضرين اظهار داشت: «خدا را شاكرم كه امروز توانستم به نمايندگي از دكتر سلطاني فر در چنين جمع بزرگي حضور پيدا كرده و خانواده شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم را زيارت كنم و از جانب ايشان از سيدمحمد پولادگر رييس فدراسيون تكواندو كه پيشرو در توجه به ارزش‌هاي اخلاقي و فرهنگي است تشكر مي‌كنم. خدا را شاكريم كه فضاي ورزش كشور متبرك به ارزش‌هاي معنوي و نام اهل بيت (ع) است و در محلي كه مسابقات ورزشي برگزار مي‌شود شاهد برگزاري چنين مراسم باشكوه و ارزشمندي هستيم. اين سومين مراسمي است كه متبرك به نام شهيدان است و در اين محل برگزار مي‌شود. حوزه ورزش داراي افتخاراتي زيادي است كه در ميادين ورزشي كسب مي‌كند اما افتخارات جامعه ورزش تنها محدود به صحنه رقابت‌هاي ورزشي نيست و در زمينه‌هاي معنوي نيز افتخارآفريني مي‌كند. خوشحاليم كه جامعه ورزش از قافله عقب نمانده و در کنار عزیزانی که در دفاع از حرم اهل بيت (ع) تلاش می کنند در خارج از مرزها به مجاهدت می پردازند. انشاا... كه بتوانيم رهرواني براي شهيدان باشيم.»





شعرخوانی صابرخراسانی شاعر اهل بیت، خاطره گویی امير دربندي از سرداران دوران دفاع مقدس و مدیحه سرایی حاج حنيف طاهري از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در ادامه اجرای سرود توسط گروه «نسيم قدير» صورت گرفته و در پايان اين مراسم نیز از خانواده شهدای گرانقدر تکواندوکار مدافع حرم تجليل و قدرداني بعمل آمد.

هاشم دهقاني‌نيا، عبدالمهدي كاظمي، وحيد كاظمي‌نيا، روزبه هليسايي، داوود مرادخاني، اميررضا عليزاده، محرم علي مرادخاني، عبدالصالح زارع، سيدجواد اسدي امرائي، حسين مشتاقي، عليرضا بريري، علي جمشيدي، حسن رجايي فر و محمدحسين بشيري 15 شهيد تكواندوكارمدافع حرم بودند که ازخانواده این عزیزان در دومين يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور مورد تجليل قرار گرفتند.


اجراي اين مراسم برعهده «سيدجواد هاشمي» از مجريان توانمند صدا و سيما بود.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 15 آذر 1395 - 20:09

تعداد بازديد: 885

کد:9467-1403





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 
  
 Free Page Rank Tool